ManjoPenukar kuasa grad pengasinganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • masa pelepasan:2024-03-14 12:27:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:177
  • Penerangan pantas:

    Manjo,Bunyi menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.S

Kandungan artikel

Bunyi menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung,ManjoAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusi, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

ManjoApabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak,ManjoPengubah jenis kering 1250KW, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

GorinchemPerkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Pengubah terbenam minyak


ManjoPenukar kuasa grad pengasinganPermohonan dalam pemprosesan bahagian



Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Jabatan KualitiApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.


ManjoPenukar kuasa grad pengasinganPermohonan dalam pemprosesan bahagian



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Hasil ujianSelepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Kilang pengubah kuasa

ManjoGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering tujuan rawatan boleh dicapai.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan,ManjoPenukar kuasa S13- 50, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

ManjoMaklumat produk lain
  • MaassluisJembatan naik hidraulik bergerakberunding

    MaassluisJembatan naik hidraulik bergerakberunding

  • AntonyJembatan pengangkutan profesionalDi mana saya boleh memberitahu status semasa

    AntonyJembatan pengangkutan profesionalDi mana saya boleh memberitahu status semasa

  • AntonyPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKeperluan pemeriksaan semasa pemasangan

    AntonyPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKeperluan pemeriksaan semasa pemasangan

  • AntonyLift tahapApa syaratnya

    AntonyLift tahapApa syaratnya

  • SulaimaniyaPengubah kuasa tambang Ks11Masalah dan jalan penyelesaian

    SulaimaniyaPengubah kuasa tambang Ks11Masalah dan jalan penyelesaian

  • Saint PetersburgTrak platform angkat hidraulik elektrikKaedah penyelenggaraan

    Saint PetersburgTrak platform angkat hidraulik elektrikKaedah penyelenggaraan

  • Saint PetersburgJembatan naik hidraulik bergerakPeluang baru untuk pembangunan

    Saint PetersburgJembatan naik hidraulik bergerakPeluang baru untuk pembangunan

  • GreensboroJembatan pengangkutan yang tetapMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

    GreensboroJembatan pengangkutan yang tetapMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

  • segera:Peringatan: Maklumat ManjoPenukar kuasa grad pengasinganPermohonan dalam pemprosesan bahagian memberi anda ManjoPenukar kuasa grad pengasinganPermohonan dalam pemprosesan bahagian oleh syarikat kami, perkhidmatan ManjoPenukar kuasa grad pengasinganPermohonan dalam pemprosesan bahagian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ManjoPenukar kuasa grad pengasinganPermohonan dalam pemprosesan bahagian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ManjoPenukar kuasa grad pengasinganPermohonan dalam pemprosesan bahagian. ManjoPenukar kuasa grad pengasinganPermohonan dalam pemprosesan bahagian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ManjoPenukar kuasa grad pengasinganPermohonan dalam pemprosesan bahagian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!